МотоциКлёвый форум

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » МотоциКлёвый форум » мото техника » До чого ми докотились.


До чого ми докотились.

Сообщений 1 страница 12 из 12

1

Создал Чиза

Пропоную почати таку тему, де кожен зможе розповісти про історію свого мотоцикла. А саме де він був виготовлений, як потрапив до рук, як змінив свої технічні характеристики і т.д. Так ми зможемо оцінити власні знання про власний мотоцикл.
Байкери вперед.
Подпись автора

Ни что на земле не проходит безследно.

0

2

вот мой первый апорат и пока что единцтвеный. каwасаки еr-5 .500 кубов два катла .лошадей примерно от 40-50 ,175 кг.успел побалыватса пол года и словил тачку

0

3

igarek,шось трохи мало ти про нього написав,хотілось би більше почитати. ;)
antonkill,покажи приклад,як треба писати,напиши про свій мот,дуже цікаво... :O

0

4

Привед. Ванька я б написал только не хочу позориться. Мой мотоцикл пока в стадии разработки и не готов еще. Но я обязательно что то напишу. Хотя бы то как он мне достался :yes: .

0

5

antonkill,в тому якраз весь прикол,розкажи,шо за чим,як,з чого робиш,то якраз сам смак!!! :rolleyes:

0

6

Ладно, я так бачу що дійсно треба показати приклад самому. Свій мотоцикл (CZ-350) якщо чесно признатись, зараз коли я троха почав розбиратись що таке ходова, мотор, побачив як виглядає поршень і циліндр просто не купив би.
Початковий стан: рама поведена, бо мотоцикл падав, мотор звенів наче в нього купку шурупів накидали, третьої передачі не було, ніодної лампочки, крім в фарі і то світила тіко дальним, зарядка пропадала коли сама хотіла і т.д. Не хочеться признаватись за що я гроші заплатив.
Але я тоді був завзятий хлопчина, катаись кортіло, мозгів не багато і це закінчилось все тим, що я на такому АПАРАТІ рванув в Хуст на сльот. Думаю розказувати що то була за їзда не варто, довго і не по темі.
А потім почалось, капітальний ремонт мотора, преробко рами (задньої її частини), зробив задницю як в Яви 12В пеналки, такийже підрамник. Основна проблема виникла тоді в тому, що Чізетовська рама коротча а пенал я взяв стандартний.
Хто не знає то мотор в Чізети аналог Явовського 6-тьорочного тіко генератор 12В.
Замінив карбюратор, поставив від Яви 12В, що призвело до того що розхід знизився на 1,2 літри і став 3,5-4 літри. Потім поставив електронне запалення і тепер моя красуня по трасі з пасажиром і грузом бере 3,2-3,8 літри. При чому потужність кожного разу зростала.
Вирівняти раму вдалось тільки недавно, верніше вона сама вирівнялась. в один прекрасний день трісла а після того як зварив, стала рівна.

Ось. Так воно було. B)

0

7

Ось те, що є в наявності, але ще не досить, аби їхало! Велкам на http://motoforum.uaforums.net!

0

8

prikol'niy aporat ,kak dostal evo.

0

9

Какой из них?

0

10

Aprilia Pegaso

0

11

Максималка 175 км/час, как один, так и вдвоём. Самый настоящий паркетный эндуро. Вес мотоцикла 200 кг. 49 л/с.

0

12

С Италии приехал.

0


Вы здесь » МотоциКлёвый форум » мото техника » До чого ми докотились.