Ладно, я так бачу що дійсно треба показати приклад самому. Свій мотоцикл (CZ-350) якщо чесно признатись, зараз коли я троха почав розбиратись що таке ходова, мотор, побачив як виглядає поршень і циліндр просто не купив би.
Початковий стан: рама поведена, бо мотоцикл падав, мотор звенів наче в нього купку шурупів накидали, третьої передачі не було, ніодної лампочки, крім в фарі і то світила тіко дальним, зарядка пропадала коли сама хотіла і т.д. Не хочеться признаватись за що я гроші заплатив.
Але я тоді був завзятий хлопчина, катаись кортіло, мозгів не багато і це закінчилось все тим, що я на такому АПАРАТІ рванув в Хуст на сльот. Думаю розказувати що то була за їзда не варто, довго і не по темі.
А потім почалось, капітальний ремонт мотора, преробко рами (задньої її частини), зробив задницю як в Яви 12В пеналки, такийже підрамник. Основна проблема виникла тоді в тому, що Чізетовська рама коротча а пенал я взяв стандартний.
Хто не знає то мотор в Чізети аналог Явовського 6-тьорочного тіко генератор 12В.
Замінив карбюратор, поставив від Яви 12В, що призвело до того що розхід знизився на 1,2 літри і став 3,5-4 літри. Потім поставив електронне запалення і тепер моя красуня по трасі з пасажиром і грузом бере 3,2-3,8 літри. При чому потужність кожного разу зростала.
Вирівняти раму вдалось тільки недавно, верніше вона сама вирівнялась. в один прекрасний день трісла а після того як зварив, стала рівна.
Ось. Так воно було. B)